środa, 7 listopada 2018

Inspiracja na listopad - Viola Krzyżaniak - Turkusowa choinka

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.

Dziś przedstawiam Wam moją inspirację na listopad.


To choinka, bo przecież Święta za pasem i świątecznych inspiracji nigdy dość.

Choinka jak najbardziej świąteczna, tyle, że nietypowa.

Jest co prawda na niej biel i złoto (kolory nieodmiennie kojarzące się z Bożym Narodzeniem), jest brokat, ale jest również turkus...


Pomysł na nią podsunęliście mi sami, bo ostatnio słyszałam wiele pytań o dekoracje dla tych, którzy nie lubią stylu vintage (a takich dekoracji wszędzie zatrzęsienie), którzy mają domy nowoczesne, jasne, z białymi meblami.

Postanowiłam więc zrobić coś, co się w taki klimat wpisze.

I tak powstała choinka w bieli, złocie i turkusie.

Jest delikatna, jest spokojna i jasna, ale i typowo świąteczna, bo nie oparłam się błyskom brokatu...


Preparaty i media:

Choinka drewniana
Farba  akrylowa Cream Pentart biała
Farba metaliczna do mebli Pentart - turkus
Farba metaliczna do mebli Pentart - oxford niebieski
Lakier żywica 2-składnikowy
Efekt szronu biały
Pasta śniegowa Pentart
Biały brokat Stamperia
Klej brokatowy Stamperia - czarny
Lakier rozpuszczalnikowy szybkoschnący Pentart - matowy
Klej do złoceń
Folia 3D holograficzna złoto
Papier scrap SBB Stamperia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.