piątek, 7 września 2018

Inspiracja na wrzesień - Vika Krzyżaniak - Arrivederci estate

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.

Lato nieubłaganie zmierza ku jesieni.
Kończy się czas spacerów po łąkach i lasach, zachwytów nad każdym kwiatem, każdym liściem i najmniejszą trawą.
Kończy się czas wakacji i beztroskiego leniuchowania.
Ale pozostają wspomnienia - kolorów, kształtów, zapachów, widoku złotych łanów zbóż przetykanych czerwonymi makami, cudnych zachodów słońca nad morzem, szmaragdowych lasów hen, wysoko w górach.
I one będą z nami  przez te wszystkie miesiące, aż do następnego lata.

Arrivederci estate…

Ja żegnam się z latem makami.
Zatrzymałam je na szklanym talerzu, który będzie mi przypominał wakacje.
Jest to też moja inspiracja dla Was na wrzesień.


  

Do zbudowania tła wykorzystałam moją ulubioną technikę - monotypię. Tym razem połączyłam ją ze złoceniami.
Monotypię zrobicie wykorzystując płytki Gelli Plate.
Są dostępne w kilku rozmiarach i kształtach. Ja zazwyczaj rekomenduję kupno największej, bo z jej pomocą ozdobicie nawet duży przedmiot, bez konieczności dopasowywania wzoru.



Mój talerz jest w kolorach złoto-błękitno-turkusowych. Jest jasny i świetlisty, tak jak letni poranek.
Głównym motywem są maki.
Wykorzystałam tu piękny szablon Stamperii.

  
No i oczywiście jest to przedmiot w pełni użytkowy, można go bez obaw przestawiać i przesuwać po stole, bez obawy o uszkodzenie ( tył jest zabezpieczony pastą Stone).

   
Specyfikacja materiałów:

Farby Vivace – metaliczne złoto i brąz
Farby Glamour i Delicate – zielona, niebieska, turkusowa
Farba Antiquing Pentart – patina blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.